ponedjeljak, 3. rujna 2012.

Obiteljsko gospodarstvo "Naša farma" dostavlja pravo mlijeko u Zagreb i okolicu

Specijalitet "Naše farme" kuhani sir sa majčinom dušicom Saborskih proplanaka

Od rujna 2012 obiteljsko gospodarstvo iz Saborskog pokraj Plitvičkih jezera "Naša farma" počinje sa dostavom pravog mlijeka u Zagreb i okolicu. Protekle sezone je najveći problem bio što nisu imali dovoljno mlijeka pa su se pobrinuli da ove sezone tako ne bude. Uspjeli su naći nekoliko obiteljskih gospodarstava koja drže kravice na tradicionalan način te su spremni surađivati i prodavati mlijeko. Ta gospodarstva nisu još službeno u sustavu ekološke proizvodnje, ali kriza ih je natjerala da napuste "profesionalni" uzgoj i da prestanu krave hraniti skupim koncentratima te da ih samo puste na divlje ličke pašnjake. Zimi ih hrane samo sjenom (tko bi rekao da kriza može donijeti takav blagoslov :)) Takav uzgoj daje vrlo malo mlijeka, ali izvanredne kakvoće.

Mlijeko i mliječni proizvodi koje možete naručiti kod "Naše farme" proizvedeni su ekološki, u profesionalnoj sirani, od kravica koje pasu i ne jedu koncentriranu hranu. Mlijeko je naravno punomasno, po cijeni 9 kn litra, a u ponudi je i jogurt, kuhani sir, polutvrdi sir, svježi sir, vrhnje i sirni namaz.

Više informacija možete doznati na Facebook stranici Naša farma, upitom na e-mail adresu nasafarma@gmail.com ili telefone 047 571 071 i 095 596 9613.

Blago vama, Zagrepčani…

Podsjetnik zašto trebamo pravo, domaće, nepasterizirano mlijeko: 
Istine i laži o mlijeku


2 komentara:

  1. Draga Anita,
    hvala vam što ste objavili ove podatke. Osobno sam tek prošli tjedan saznala kako za vaš blog, tako i za OPG Naša farma (trenutno očekujem prvu isporuku:-)). Sve što sam dosad pročitala na ovom blogu čini mi se itekako logično te se zbog toga zadnjih par dana hranim po principima LCHF. Učinci koje osjećam nako samo par dana su više nego dobri: trbuh mi se potpuno izravnao i ne osjećam više nikakav umor nakon obroka (što prije nije bio slučaj).
    Moje pitanje je sljedeće: Kad sam iz prehrane izbacila kruh, tjesteninu i općenito žitarice, nekako sam počela jesti više mliječnih proizvoda (najčešće na posao kao užinu ponesem svježi sir, kod kuće još pojedem kefir i jednom dnevno stavim mlijeko u kavu). Zanima me postoji li neko ograničenje u konzumaciji mliječnih proizvoda ukoliko se radi isključivo o proizvodima visoke kvalitete dobivenim od sirovog kravljeg/kozjeg mlijeka? Napominjem da nemam nikakvih problema s težinom (unatoč tome što sam do nedavno jela dosta kruha – imam 54 kg na 166 cm) i ne želim smršaviti.
    Imam još jedno pitanje nevezano uz ovu temu: koja količina sirovih orašastih proizvoda je sigurna za konzumaciju na dnevnoj bazi (zbog fitinske kiseline)? Čitala sam na stranici WAPF da je prije konzumacije dobro namakati orašaste plodove 18 sati, sušiti na niskoj temperaturi te zatim pržiti. Da li je potrebno ovo raditi ukoliko se ne radi o nekim velikim količinama (šaka dnevno)?
    Hvala unaprijed i lijep pozdrav, Ana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Poštovana Anita,
    mene također zanima odgovor na ovo pitanje. Naime, zbog kandide sam iz prehrane izbacila sve ugljikohidrate i šećere, no ne mogu se odviknuti od svježih nepasteriziranih mliječnih proizovda, poput mlijeka, punomasnog sira i slično (sve naručeno iz obiteljskog gospodarstva "Naša farma"). Usprkos tome, često nakon konzumiranja takvih proizvoda osjećam napuhnutost u trbuhu, što nikako nije dobar znak.. Zanima me, što Vi mislite, da li će konzumacija tih proizvoda onemogućiti moje ozdravljenje?
    Lijepi pozdrav,
    Ružica

    OdgovoriIzbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2023 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.