utorak, 10. studenoga 2015.

Događanja na Interliberu

Dragi ljubitelji Interlibera! 

I ove godine možete na Interliberu nabaviti moje knjige po sniženoj cijeni. Istine i laži o hrani, Prva hrvatska LCHF kuharica kao i knjiga U šumi Denisa Delogu izložene su u paviljonu 6 na štandu Naklade Nika, štand 9a i 5e. 

U petak i subotu ću i ja biti na Interliberu. Petak poslijepodne i subotu prijepodne naći ćete me na štandu Naklade Nika, gdje ću vam rado potpisati kupljenje knjige i ako ne bude gužve odgovoriti na vaša pitanja. 

Ako želite upoznati Denisa Delogu, autora knjige U šumi, Denis će odgovarati na vaša pitanja i potpisivati knjige u petak poslijepodne na istom štandu - Naklade Nika.

U subotu dođite na promociju nove knjige Pšenični trbuh - čuvene knjige doktora Williama Davisa Wheat Belly, broj 1 liste najprodavanijih knjiga New York Timesa, koja je sada dostupna u hrvatskom prijevodu u nakladi Jesenski i Turk. 

Promocija će se održati u paviljonu 6 na pozornici u 14 sati. O knjizi ćemo govoriti Momir Oljača, urednik knjige i ja, a nakon promocije nastavljamo druženje, diskusiju i potpisivanje knjiga u paviljonu 5 na štandu naklade Jesenski i Turk (štand 4d).

Veselim se susretima!


2 komentara:

  1. Postovana Anita,

    pokusala sam piti kefir vec 2,3 puta s prekidima od oko mjesec dana. Prvi puta sam ga pila oko 3 tjedna i u potpunosti izgubila probavu. Iduci puta sam pila po 1 dcl s psenicnim klicama ili psilijum ljuskicama i svejedno mi je probava nestala. No medjutim ne zelim ih baciti jer toliko toga pozitivnog citam o njima na Vasem blogu. Sto Vi mislite? Unaprije hvala.

    Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako mislite "nestala probava"? Probava se ne može izgubiti, nestati, samo ubrzati ili usporiti.
      Zatvor?

      Izbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2023 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.