ponedjeljak, 31. listopada 2016.

Split i Zagreb - susreti u studenom

Dragi svi!

Pozivam vas na susrete koji nam predstoje u mjesecu studenom. 

Kaštel Sućurac: Književni susret na temu knjiga o prehrani
03.11.2016. u 18.30 h
Muzejski prostor Podvorje, Kaštel Sućurac

Pozivam vas iz Splita da dođete u Kaštele jer, uz najbolju namjeru, nisam u mogućnosti gostovati u Splitu u tako skoro vrijeme.


Zagreb: Promocija knjige “Zdravo i slasno bez glutena” Helene Jakoliš s degustacijom slastica
11.11.2016. u 18 h
Hrvatski školski muzej, Trg Maršala Tita 4/1


Zagreb: Susreti na Interliberu
subota 12.11.2016.
11.00 – 13.00 s Helenom Jakoliš potpisujem knjige i odgovaram na pitanja o prirodnoj bezglutenskoj prehrani

17.00 – 19.00 s Domagojem Džojićem predstavljam “Veliku knjigu o prehrani i njezi djece”
Štand Jesenski i Turk

Tijekom cijelog Interlibera od 8. do 13.11. moje knjige i naslovi u mom izdanju bit će dostupni na štandu JESENSKI I TURK.

Nadam se da se negdje vidimo!

1 komentar:

  1. Poštovana Anita,
    prije nešto više od godinu dana ustanovljen mi je IBS (konstantni proljevi). Nakon puno čitanja, najviše inspirirana vašim blogom i postovima o crijevima i bolestima vezanim uz njih počela sam provoditi i FODMAP dijetu, ali nekako nisam uspjela biti fokusirana i striktno provesti prvu fazu izbacivanja namirnica i postupnog uvodenja. Takoder sam napravila pretragu crijeva u Proimmunu gdje mi je ustanovljeno da uopce nemam u crijevima potrebne bakterije, crijeva su ne toliko propusno koliko jako upaljena. Pijem sve preparate po njihovoj preporuci, ali mi fali ta karika prehrane kako bi napokon ovoj muci stala na kraj. Što mi savjetujete? Koliko treba trajati faza izbacivanja high fodmap namirnica? Takoder po Mondash smjernica banana su dozovljeno voce, znam si napraviti smothie od banane, domaceg kefira, saku spinata i saku zaledenih jagoda. Da li je to po Vama uredu? Takoder me zanima Vase misljenje o krumpiru, kojeg trenuntno dosta konzumiram. Hvala Vam puno, lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2023 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.